Devstream Episode 45 - Összefoglaló

2015. január 24.

Üdvözlet, Tenno!

A tegnapi Devstream-ben elhangzottak közül a leglényegesebb dolgok az alábbiak voltak:

Az Update 16 kizárt dolog, hogy jövőhéten érkezzen, de a 8 játékost igénylő Raid-ről annyit megtudtunk, hogy "a puding próbája az evés" módon fogunk rájönni a nyitjára, azaz készüljön mindenki arra, hogy jópárszor el fog halálozni. Veterán játékosoknak lesz tervezve, az első ilyen küldetés az Update 16-al érkezik.

 

Felvetették az ötletét egy nyilvánosság számára is látható, a fejlesztőcsapat által kitűzött célokat összegző táblázatnak, melyben témákra lebontva szerepelnének az egyes munkák/ötletek. Scott mondjuk kifejezetten utálja, lehet, hogy nem fog megvalósulni.

( A fent említett táblázat. )

Kiderült, hogy melyik Warframe lesz a következő a gyűjthető szobrok között. Rhino.

A J-3 Golem-ről is kiderült, hogy nem egy 8 személyes raid küldetésben fog szerepelni, hanem egy többszintes Boss lesz, ahol először egy űrhajón kell harcolni, majd elhagyni azt és Archwing-el kell tovább zúzni, ezután pedig a J-3 belsejében fog tovább folytatódni a küzdelem.
Némi vizuális információt itt találhattok róla: J-3 Golem

Scott beszélt a Nekros-t érintő változtatásokról, például, hogy a Soul Punch animációját egykezesre alakítják - mint Ember Fire Ball skilljénél - így futkorászás és tárcsere közben is lehet majd használni.
A Shadows of the Dead képesség által felélesztett árnyékok is kapnak némi életerő- és sebzésnövelést, melyek mod-okkal tovább alakíthatóak lesznek.
A Terrify majd több ellenfélre lesz hatással, a cast-olási animáció is fel lesz gyorsítva, viszont a hatótávolsága kisebb lesz, ezt egy ilyen "A picsába!" képességnek szánják. 
A Desecrate-en sokat poénkodtak, hogy nerf-elik, de ki tudja mi lesz még ebből.

Továbbá figyelik a mostani Ember buff utáni reakciókat, nyitottak az építő jellegű kritikára és ötletekre, egyelőre elégedettek a változásokkal.

Felvetődött a játékosok által létrehozható küldetések kérdése is, de erre annyit mondtak, hogy először a fejlesztők által létrehozott küldetéseken is van még mit dolgozni. Jelenleg is erősen munkálkodnak az újrajátszható quest-eken ( pl. Mirage-quest ).

 A PVP ( játékos a játékos ellen ) is nagy átmunkálás elé néz, hiszen jelenleg szinte úgy sz*r, ahogy van.
Előfordulhat akár az is, hogy csak PVP-ben használható, egyedi arzenál és mod-ok lesznek majd használhatóak, ezzel is csökkentve a balanszolás okozta fejfájást. Például lehet, hogy a Somát majd nem lehet PVP-ben használni, de az is megtörténhet, hogy csak 5 kifejezett PVP stukker lesz.
Új PVP szindikátusról is szó esett, mint lehetőségről, aminél akkor kapsz pontokat, ha PVP harcokban veszel részt. Ez magával hozhatja új, PVP-s sigil-eket is.

( PVP-s Sigil-ek. )

Az új Warframe-ről pedig csak annyit, hogy aszerint változik a sebzésének típusa, hogy milyen színt választas energia színnek a beállításoknál. Az okosabbak már ebből kitalálhatják az új Warframe témáját.

 Szó esett a Relay-eket érintő változtatásokról is:
- Cephalon Cordylon, a könyvtáros, scan-ek alapján fog küldetéseket adni, az Update 16-tól kezdve.
- Darvo boltja valóban boltként fog működni.
- A Concourse-on található szobor bolygónként más és más lesz.

A C-rotiról is szó volt, de erről semmi konkrét nem hangzott el, de lehet, hogy új jutalmak lesznek, vagy esetleg egyre kevesebb dolog közül sorsol ahogy haladunk egyre nehezebb szintek felé.

Új ellenségek is lesznek, méghozzá Corpus leányzók, görkorcsolyával. Emelett új békaszerű Grineer ellenek és egyéb vízalatti csúfságok.


Aukciós rendszer valószínüleg nem lesz az új trade-ben, de teljesen át fogják alakítani.

Megemlítették, hogy a jövőben egyre több régebbi prime cuccon is át lehet majd színezni az aranyozást.

Néhány újítás is lesz az Update 16-ban:
- Új hanghatások, ami majd tükrözi a szoba méretét, a különböző anyagokat. Ez sokkal valóságosabbá teszi majd a játékélményt, ebből ITT lehet egy kis ízelítőt kapni. 
- A jövőben a kamera majd alkalmazkodik a túl világos, illetve túl sötét szobákhoz, emellett láthattunk egy kis preview-t a vízalatti környezetből:Underwater Tileset

- Az úszás ötletét elvetették, majd az Archwing fog elkísérni minket a víz alá (Sharkwing).

A szindikátusoknál is lesznek változások, például hogy, erősítést fognak küldeni. ( Pl. MOA-kat, ha a Perrin Sequence-nek csinálunk küldetést épp. )
Ezenfelül dolgoznak még egyedi "Assassin" karaktereken, még több dialógust és úgy általánosan még több tartalmat akarnak belepaszírozni a szindikátusokba.
Steve úgy gondolja, hogy a Rakta Ballistica úgy jó, ahogy van.

Nem lesznek külön Augment mod-oknak dedikált mod-helyek, egyelőre.

Dolgoznak további parkour mozdulatokon és jelenleg is elemzik a mostaniakat.

A sztorival kapcsolatban annyi derült ki, hogy tovább finomítják a quest-rendszert, illetve a Relay könyvtárosa, Cordylon rengeteg dologgal készül a sztoriéhes játékosoknak.

 

( AM-Bunny összefoglalója nyomán. )

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hunframe.blog.hu/api/trackback/id/tr607105621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása