Ezen az oldalon az aktuális update-ről és a hozzá tartozó hotfix-ekről találsz információkat.
PoE Hotfix: 22.13.4
Beam fegyver változtatások és javítások:
- Megnöveltük a Beam fegyverek sebzésének "felpörgési" idejét 0.8 másodpercről 1 másodpercre.
- A "felpörgés" már minden egyes célpontnál megtörténik.
- A Convectrix másodlagos tüzelésénél a sugarak folyamatosan pásztáznak előre és hátra.
- A Convectrix rossz eltérő tölténytípust mutatott a tüzelési módok váltásánál. ( most már a másodlagos is Shotgun lőszert mutat mint az elsődleges mód )
- A Convectrix sugarai már nem keresztezik egymást.
- A Panthera másodlagos tüzelési módja már csak 1 lőszert fogyaszt 4 helyett.
- A Panthera másodlagos tüzelési módja már nem fogyaszt lőszert ha nem ellenséget találunk el vele.
Advanced Plains Map kontrolleres változásai:
- A jobb analóg kar ezentúl a zoom-olást kezeli.
- A bal analóg kar pedig a mozgatást.
Invasion változások:
Mivel a fissure küldetéseknél a jutalmak normál endless ciklusonként érkeznek, így az Invasion küldik túl hosszúnak tűnnek. Figyelembe véve azt, hogy már sok olyan "gyorsabb" küldetés létezik ahova csak beugrunk a reward-ért és már lécelünk is, ideje volt változtatni az Invasion misszióin. Ennek eredményét pedig alant olvashatjátok:
- A Defense 10 hullám helyett már csak 5 hullám
- A Survival 10 perc helyett csak 5 perc
- Az Interception 2 kör helyett már csak 1 kör
- Az Excavation 1000 Cryotic-os célja helyett már csak 500 Cryotic-ra van szükség
Változtatások:
- Feljavítottuk a Beam fegyverek találatjelző hangját.
- Módosítottunk az Eidolon Lure-ok mozgásán, hogy ne legyenek a játékosok arcában, így zavarva a szabad kilátást.
- Kicseréltük a Gantulyst dome pajzsát, hogy ne legyen gond bizonyos lövedékekkel ha belülről lövik.
- Az Eidolon bokroknál, ahogy beljebb kerülünk szépen eltűnnek a közeli ágak, így nem zavarnak majd.
- Kikapcsoltuk a speciális Idle animációkat az Arsenal-ban a warframe Apperance-nél. Amennyiben épp egy speciális animáció folyamatban van mikor belépsz az Arsenal-ba az lejátszódik, de több animáció már nem fog.
- Kitöröltük a "csúszás közben" és a "nem vehetnek észre" követelményeket a "Kill X Dargyns with a Bow" Riven feladatnál, mert eléggé frusztrálóak voltak. Minden ilyen kiosztott feladat megváltozik.
- A pilóta által vezetett, vezethető Dargyn-ok is számítanak a "Kill X Dargyns with a Bow" Riven feladatba.
- Visszaállítottuk a fegyverek által húzott csíkokat a greatsword / heavy blade Tennogen skin-eknél.
- Ha Cetus Wisp-et veszünk fel, ezentúl ugyanazt a jelzést kapjuk mint az Argon kristálynál.
- A Solida Syandana-n mostantól van egy 'pörgés' animáció.
- Megváltoztattuk az Archwing Pursuit jutalmait, hogy egy fix droptábla legyen, mert a régi, folyamatosan változó sosem működött igazán.
Kijavítva:
- A háziállat / sentinel elbukta az addig gyűjtött Affinity-t ha operátorként hagytuk el a Plains-et.
- Az Arcane-ek nem stabilan működtek az Exalted képességeken ( Excalibur Exalted Blade-je, stb ) vagy a fegyveres képességeken ( Titania Razorwing-je, stb ).
- Az Octavia’s Anthem quest-ben megjelenő Sentient-ek nem megfelelő jutalmakat dobtak. Csak a normál játékmenet során megjelenő Sentient-ek dobnak olyan jutalmakat, mint pl. az Intact Sentient Core.
- Az Index-ben nem éledtünk újra ha pont akkor haltunk meg mikor elértük a fogadási értéket, ahogy itt is jelezték: Reddit
- Az Index-en elvesztettük a feltett pénzünket akkor is, ha nyertünk de nem értük el a fogadási értéket, ahogy itt is jelezték: Reddit
- A Panthera elsődleges tüzelésénél fall-off damage stat volt az Arsenal-ban, pedig a lövedékének nincs is fall-off damage stat-ja.
- Nem fogyott lőszer a Strun-nál, ha egyszerre töltöttünk újra és váltottunk át operátor módba.
- Néhány hiba volt a Hema lőszerének működésében. A maximum lőszert növelő és tárkapacitást növelő mod-ok nem egész tárnyi lőszert adtak eredményül. Szintúgy, a max lőszer mennyisége hibásan jelent meg ha fellöktek miközben épp tárat cseréltünk.
- A Focus lencsékben nem jelentek meg a hozzájuk tartozó Focus szimbólumok.
- A Teralyst-ok által dobott cuccok felvételénél egymásra csúsztak a UI elemek.
- Az elementális effektekkel ellátott melee fegyvereknek túl élesek voltak a szélei sötét környezetben ( mint például az Orokin Derelict ).
- Néhány esetben a warframe Appearance-nél, az Arsenal-ban a warframe nem fegyverek nélkül volt látható.
- Pár TennoGen dolognál megjelent az ajándékozás lehetősége. Azonban ilyenkor nem került levonásra Platinum és a kiválasztott dolog sem került elküldésre.
- Bizonyos esetekben a Tarna Planter dekoráció eltűnt.
- A pigmentek nem jelentek meg az Inventory-ban mikor rákerestünk.
- A Chat kurzor nem megfelelő helyen volt ha a szöveg skálázása 100 felett volt.
- Egy script hiba a Captura módban.
Conclave változások:
- Minden Beam fegyver sebzése lecsökkentve.
- Az AkJagara sebzése is lecsökkentve.
*Tudunk a Sarpa-t érintő problémákról, dolgozunk azok reprodukálásán és kijavításán.
PoE Hotfix: 22.13.3
A Beam fegyverek változásainak részleteit itt olvashatod.
Általános Beam fegyver változtatások:
- Az Arsenal-ban ezentúl "STATUS" szerepel a "STATUS / SEC" helyett, mivel ezentúl képesek másodpercenként többször is proc-kolni ( mint a többi fegyver ).
- A Flux Rifle új akksi újratöltődés és max töltöttséget jelző hangokat kapott!
- Kisebb változtatások a Gammacor és Glaxion újratöltési idejénél.
- A Synapse sugarának frissítése, hogy jobban látszódjon a Corrosive sebzése.
Egyéb fegyverváltozások:
- A Cernos Prime másodlagos tüzelése már csendes, ahogy annak lennie kellett volna.
- Megnöveltük a Zenith másodlagos tűzsebességét.
- A Talons és Castanas multishot-ja által létrejött extra lövedékek szórása kiszámíthatóvá vált.
Hang változtatások:
- A lövedéket lövő fegyvereknél elérhetővé tettük a találatjelző hangot. Ebből ízelítőt a Devstream #106-ban láthattatok: https://clips.twitch.tv/GrotesqueElatedStingrayMcaT
Az Advanced Plains Map változtatásai a kontrolleres kezeléshez:
- A térképet félig ki lehet húzni a képernyőről
- Az Advanced Map megnyitásakor a játékos pozíciója lesz középre téve
- A célkereszt már nem mozgatható, helyette a jobb karral lehet mozgatni a térképet
- A bal analóg kezeli a zoom-ot
- A mozgatás a zoom szintjéhez kötött, így már nem lehet túlhúzni a térképet ha be vagyunk zoom-olva
Változtatások:
- Megdupláztuk a Simaris napi Synthesis Target endo jutalmát.
- A feltölthető képességek ( Ember Fireball, Zephyr Tail Wind, stb. ) már nem aktiválódnak teljes töltöttségkor. A gomb felengedésével süthetőek el.
- Ha feltöltés közben elfogy az energia, akkor az aktuális töltöttségi szinten automatikusan aktiválódik a képesség.
- Zephyr Tornado-jában már hat az ellenségekre a Critical Chance, Critical Multiple, és a Status Effect Chance.
- Számos Gantulyst és Hydrolyst képességen csökkentettük a vizuális effektek számát, a teljesítmény javítása érdekében.
- A Vomvalyst támadásánál is lecsökkentve a vizuális effektek száma.
- Állítottunk a Kavat wall attack viselkedésén, nehogy "szupermacska" legyen belőle.
- Az Adarza Kavat Cat’s Eye Critical Chance Buff-ja többé már nem hat az operátorokra.
- A Smeeta Kavat Charm Critical Chance-e és energia visszatöltési buff-ja már nem hat az operátorokra.
- Az "Entropy Burst" mod leírása frissítve "Base Status Chance"-re a "Status Chance" helyett.
- Syndicate Medallion, Exceptional Sentient Core, vagy Flawless Sentient Core felvételénél ugyanolyan értesítés játszódik le, mint az Argon kristályoknál.
- Ha Onkko-val beszélsz, az összes többi operátor láthatatlanná válik, épp úgy mint amikor Konzu-val beszélsz egy nagy tömeg mellett.
- A warframe testreszabás közben fegyvertelenül, idle pozícióban fog megjelenni az Appearance fülnél, így kevesebb dolog zavar bele "szépítkezési" folyamatba.
- Amikor megjelenik a "nincs több Riven-nek hely" üzenet, most már azonnal lehet ugrani a Dissolve képernyőre, a slot vásárlásra, vagy elhalasztásra.
- Korrigálva egy textúra a Repala Syandana-nán, így az már nem áttetsző.
- Állítottunk Saryn Nita's Moda Skin-jén hogy jobban "pulzáljon", a készítő kérése alapján.
Kijavítva:
- A küldetés végi képernyő hazavágta a játékot és nem mutatta a Nightmare Mod-ot amit kaptunk egy Nightmare Defense küldetés elvégzése után.
- Eltűntek a Sentient Core-ok amik a Vomalyst-okból estek ha egy játékos csatlakozott a squad-hoz amíg azok a földön voltak kint a Plains-en.
- A kliensek nem tudták felvenni a földön található tárgyakat ha Host migration történt és az új host előbb felvette azokat, minthogy a kliensek újra betöltődtek volna a játékba.
- Nidus Undying passzívja nem működött ha Oberon a Renewal-t használta rajta.
- Egy script hiba, mikor a kliens a Plains-re való belépés után azonnal megnyitotta az Advanced Plains Map-et.
- A warframe képességek nem voltak elérhetőek, ha még a Plains-re lépés előtt magunkhoz vettük az archwing-ünket.
- A Syndicate Status Effect Buff-ok nem működtek ha operátor mód alatt jártak le.
- Kliensként Inaros képes volt halhatatlan lenni a Devour használata után.
- Az Amp-ek és Zaw-ok nem megfelelően voltak vezetve a profilban, mert a "Mastered" címhez előbb Gilded-nek kellett lenniük.
- A Grineer Sealab pályán az egyik dekoráció miatt navigációs problémák léptek fel az AI-nál.
- A Grineer Galleon pályán egy AI navigációs hiba miatt azok a pályán kívül jelentek meg.
- Az Eris Corpus Ship Defense pályán AI navigációs gondok voltak.
- Az Advanced Plains Map beragadt, ha elértünk a pálya szélére WASD vagy kontroller használatával.
- Az Advanced Plains Map megfordította a WS vagy AD irányítást ha eléggé be lett zoom-olva. Ezek mostantól az egész térképet az ellentétes irányba mozdítják, tehát a fókusz abba az irányba megy amerre irányítjuk.
- A 'convert all Shards' Focus UI nem frissült be hogy a megfelelő mennyiségű Focus-t mutassa.
- Simaris napi Endo jutalma nem jelent meg.
- Az Esc megnyomása az Options menüben túl hamar zárta be a képernyőt.
- Az egérgörgő mozgatása nem emelte ki az éppen kiválasztott warframe képességet.
- A Void sebzés Bullet Attractor Status Effect-je ( Operator és Amp ) vizuálisan is megszilárdult ha az ellenség megfagyott / kővé vált.
- Az Arsenal-ban nem jelent meg a warframe speed stat-ja.
- A warframe energiaszín megváltoztatása esetén az Uru Prime Syandana energiaszíne is megváltozott.
- A Sabotage mag teljesen fekete volt a Gas City pályán.
- Egy hiba, ami a játék összeomlásához vezetett ha operátor módba váltottunk.
- Ember Fireball-jának feltöltés hangja beragadt.
- Ember Fireball-járól hiányzott a tűz effekt teljes feltöltéskor.
- A Frost Harka dioramában sötét volt a megvilágítás.
- Egy script hiba, ha az Arsenal-t a Relay-en / Cetus-on értük el.
- A kredit ikonok nem megfelelő színben jelentek meg.
- A gamepad / billentyűzet gombjainak ikonjai változtatták színüket a Chat ablakban.
- Az emoji-k is rossz színnel jelentek meg a Chat-ben.
- A Junction UI eltűnt a Star Chart mögött, ahogy az itt is látható: Poszt
- A jobb Syrinx Shoulder Plate belelógott a Mirage Mithra Skin-be.
Conclave változások és javítások:
- Az Ignis és az Ignis Wraith már használható lett.
- Kijavítva, hogy a játékosok nem látták az öléseket mikor egy játékost megöltek.
- Kijavítva, hogy nem lehetett a Knightess és a Corpra Helmet-eket használni.
PoE Hotfix: 22.13.1
Változások:
- Az Advanced Plains Map ezentúl a beállított billentyű lenyomására zárul be, nem az 'M' -re.
- Kitörölve az Advanced Plains Map barlagokban való megnyitásakor megjelenő megjegyzés.
- Konzu Bounty falán már látható frissítési számláló akkor is ha épp nincsenek bounty-k ( kb. 1 perc van frissítések között ).
- A Dargyn-ok spawn pontjai átdolgozva, így már nem jelennek meg egymás tetején.
Kijavítva:
- A Sentient-ek nem jelentek meg az Octavia’s Anthem quest-ben, így nem lehetett tovább haladni vele.
- Számos fegyver téves Status Chance kalkulációval rendelkezett ( Detron, Drakgoon, Cernos Prime, stb ).
- Egy hiba, ami a Dargyn vezetésekor crash-elte a játékot.
- Ha a Rampart-ba láthatatlan operátorral szálltunk be, nem lehetett használni.
- Unveiled Riven Mod-ok néha üresek voltak a betűtípus változtatások miatt.
- A már repülő Condroc-ok nem számítottak bele a "Kill 3 Condrocs within 5 seconds" Riven feladatba.
- Egy potenciálisan script hiba, ami a Teralyst-tal folytatott harc közben tönkretette az Eidolon Lure-okat.
- A tervezettnél kisebb ütközési zónák a Teralyst-okon, kifejezetten a Gantulyst-on és a Hydrolyst-on. Ez nem befolyásolta a "sebzési hitbox-okat", csak a játékos akadt bele.
- Az Arcane Momentum és az Arcane Consequence nem megfelelő leírást tartalmazott az U22.12.0 óta.
- Az operátoroknak torz arc textúráik voltak mikor egy háziállattal teremtettek kapcsolatot.
- Atlas Rubble-je nem tűnt el róla ha warframe-et váltottunk a Simulacrum Arsenal-jában mikor a Rubble aktív volt.
- A ‘sérült’ Mod-oknál nem az ikonikus sérült kép jelent meg.
- Számos ikon rossz színben jelent meg a World State Window-ban.
- A Dojo színek és Pigment ikonok téves színt jelenítettek meg.
- A nem angol nyelvben található karakterek csillagként jelentek meg.
- Ajándék kibontásakor és a Szindikátus szintlépéskor hibás betűtípusok jelentek meg.
- Több, mint 100 mod kiválasztásakor rossz szám jelent meg.
- A revive számláló el volt csúszva.
- Egy script hiba, ami a háziállat Cetus-on való upgrade-elésekor jelent meg.
- Egy script hiba, ami akkor jelent meg ha nem volt Companion a loadout-ban.
PoE Hotfix: 22.13.0
Új Warframe skin-ek
Banshee Sonority Skin by prosetisen
Saryn Nita’s Moda Skin by Volkovyi
Nezha Dracun Skin by Novabjorn
Mirage Mithra Skin by lukinu_u
Inaros Horus Skin by ....A
Új fegyver skin-ek
Mithra Heavy Blade Skin by lukinu_u
Kilzorath Heavy Blade Skin by Arsenal
Ba'Geth Tonfa Skin by Faven (Concepted with the help of Scharkie)
Új Syandana-k
Solida Syandana by Hitsu San
Sarva Harness by Master Noob
Új Warframe helmet-ek
Oberon Taurus Helmet by Master Noob
Harrow Hieropha Helmet by led2012
A felhasználói felület újdonságai és változtatásai
Ez a frissítés két újdonságot is tartogat a felhasználói felületet illetően. Az első egy már sokszor kért változtatás, a Plains of Eidolon térképére vonatkozóan. A második pedig az, hogy ezentúl a Warframe teljesen új módon fogja megjeleníteni a betűket.
Első: Új, részletes térkép! ( Advanced Map )
- Tartsd nyomva az M-et ( alapbeállítás ) az Advanced Map megjelenítéséhez.
- Jobb egérgombbal ( alapbeállítás ) pontot lehet kijelölni az Advanced Map-on.
- Az egérgörgővel lehet zoom-olni.
- A bal egérgomb nyomva tartásával lehet a térképet mozgatni ide-oda.
- A területek / régiók saját nevet kaptak! ( amik a normál térképen is megjelennek ).
Második: A betűk megjelenítése megváltozott!
Részletesebben erről az előző Devstream-ben: https://youtu.be/E96hgup-Ng0?t=41m5s
Némi vizuális segítség pedig itt: https://pbs.twimg.com/media/DVDaFBnV4AAC_Cf.jpg:large
- Csak nyugi! Rengeteg szöveg másképp fog kinézni. Azonban ez a változtatás sokkal olvashatóbbá teszi Warframe szerte a megjelenített szövegeket. Tudjuk, hogy ez a változás eléggé ijesztő lehet, de csak így tudtuk minden felbontáson tűélessé varázsolni a betűket!
- Az összes jövőbeni - felhasználó felületi - fejlesztéshez kellett ez a változtatás!
Változások:
- Ezentúl a Conculysts, Battalysts, és Decaying változatai is dobnak Sentient Core-okat. Eshet belőlük Exceptional ( 25% ) vagy Intact ( 75% ) Sentient Core. Így lehetőség nyílik a Quills-el szintet lépni a Plains of Eidolon-on kívül is!
- Ivara Prowl már csak egyszer fog lopni az ellenségektől, és nem Ivara-nként egyszer. A célunk Nekros Desecrate-jéhez hasonlót csinálni belőle, összhangban a Sentient Core-ok megjelenésével más Sentient lényeknél. Szeretnénk ha Ivara-t is oly szívesen látnák, mint Nekros-t egy Argon kristály farmon.
Kijavítva:
- A Natural Talent késést okozott Mag Crush animációjának végén, így nem lehetett más képességeket használni.
- Néhány Shotgun Riven nem tartalmazott feladatot.
- Konzu Bounty falán kilógott a szöveg görgetéskor, így úgy tűnt mintha csak 9 jutalom lenne 10 helyett.
- Bizonyos esetekben a Zaw sebzés előnézeténél nem volt megfelelő a számítás.
- A Kronen nem jelent meg a market-ben és az Arsenal-ban ha a ‘Tonfa’ szóra kerestünk.
- Egy potenciálisan rosszul elhelyett Riven feladat megjelenítése.
- A Tennogen Liset Skin-ek Credit ikont mutattak a Steam ikon helyett.
- Egy script hiba a Somachord-ban amennyiben a loop button megnyomásra került ha épp nem játszott semmit.
*Van egy javításunk a Detron téves Status Chance-ére. Próbáljuk még a hét vége előtt egy hotfix-be beletenni!
PoE Hotfix: 22.12.5
Változások:
- Kitöröltük a nem Vaulted Relic-eket a Bounty Reward-ok közül a félreértések elkerülése végett, helyettük a Bounty szintjének megfelelő Endo szerepel ( 50,100,200,300,400 ).
- Javítottunk a Plains of Eidolon vízfelületein, így a visszateleportálások már sokkal felhasználóbarátabbak.
Kijavítva:
- Valószínüleg sikerült kijavítani egy nagy hibát, ami miatt a Teralyst-ok és Lure-ok nem navigáltak megfelelően. Amikor ez történik, teljesen ellehetetleníti a Teralyst vadászatot a session-ben, még dolgozunk a teljes fixáláson!
- Az operátor testreszabása közben ha a "Markings" színét változtattuk, az megváltoztatta az összes "Facial Accessories" színét.
- Chroma Vex Armor Buffjai kliens oldalon nem tűntek el a képernyőről kikapcsolás után sem.
- A Harrow Graxx Skin-t ajándékba lehetett adni másnak.
- Néhány nem pontos Articula: https://forums.warframe.com/topic/919049-equinox-articula-glitchy-textures/
PoE Hotfix: 22.12.4
Változások:
- Chroma Vex Armor sebzés buffja már hat a Melee sebzésre is.
- Módosítottunk egy lépcsőn a Grineer Galleon Defense pályán. ( Hydron )
Kijavítva:
- Egy crash, ami egy Brilliant Eidolon Shard Shrine-ba leadása után, Cetus-ra érkezéskor történt.
- Az Index küldetések a Glast Gambit quest-ben helytelen mennyiségű credit-et adtak, így a játékos akkor is veszteséget könyvelhetett el, ha éppen nyert.
- Épp most futtatunk egy script-et, ami visszamenőlegesen is kiosztja a hiányzó credit-et a játékosoknak. Informálunk titeket, amint lefutott a script!
- A Vomvalyst Lure-ok elvesztették a töltésüket, ha Host migration történt, ezután pedig nem lehetett őket feltölteni.
- A Natural Talent nem volt hatással Gara Shattered Lash-ére.
- A Grakata kifogyóban lévő lőszer hangja minden játékos által hallható volt, ha egy barátságos AI használta.
- Néhány szövegben az "it's"-et kicseréltük a helyes "its"-re.
- Egy elírást Konzu egyik szövegében, ahol “sight”-ot mond “site” helyett.
- Egy script hiba, Ash Bladestorm képességének használata után.
- Egy script hiba, Atlas Rumblers képességének használata után.
*Tudunk a hibáról, ami lehetővé teszi, hogy Harrow Graxx TennoGen Skin-t ajándékozzunk másnak. Kiválasztásakor azonban ez nem sikerül és a Platinumot sem vonjuk le. A következő Hotfix / Update-ben ezt a véletlen lehetőséget megszüntetjük.
PoE Hotfix: 22.12.3
A fejlesztőcsapat tud arról a Glast Gambit quest, Index-es küldetéseiben tapasztalható hibáról, mikor nem megfelelő összeget kap a játékos a küldetés végén, így akkor is pénzt bukik, ha éppen nyert.
Zephyr változtatásai és javításai:
- Az Air Burst energiaigénye a felére csökkent, ha levegőben használjuk.
- Az Air Burst lövedék sebessége megnövelve.
- A tornádók gyorsabban követik a célkeresztet, így gyorsabban mozgathatóak.
- A Turbulence loop hangja megszüntetve és lejjebb vettük a lebegés hangerejét.
- Kijavítva a hiba, mikor egy Volatile Runner ( vagy halálakor felrobbanó ellenség ) bennragadt Zephyr tornádójában, ha meglőttük a tornádót.
- Fixálva, hogy az Air Burst nem növelte meg a tornádó méretét kliens oldalon.
Atlas változtatás:
- Atlas Rubble-jének lekopási sebessége lefelezve.
Változtatások:
- A Zhuge Critical Chance-e immáron az eredeti, tervezett 20%.
- Lejjebb vettünk az Operator Amp használatakor megjelenő vizuális effektekből.
- Igazítottunk a Relic nyitási / Riven feloldási képernyőn, így rendezettebb lett.
- A Somachord hangerőbeállításai már minden session-re vonatkoznak.
- A következő fegyverek hangjait frissítettük: Tigris / Tigris Prime / Sancti Tigris / Boltor / Boltor Prime / Latron / Latron Wraith / Latron Prime / Snipetron Vandal / Rubico
Kijavítva:
- Dolgozunk a Dargyn-nal repülés közbeni crash-eken.
- Az Assassination Bounty szintek nem léptek tovább ha túl gyorsan nyírtuk ki a Commander-eket.
- A Squad UI nem működött tovább ha valaki kilépett a squad-ból mikor az Orbiter-en voltunk.
- A Squad UI egy fura "Waiting for Players / Clear Voting" állapotban maradt ( a "Waiting For Players / Cancel Mission" helyett ) ha nem sikerült csatlakozni egy public session-höz.
- A Teralyst képes volt elrugdosni a felvehető tárgyakat, potenciálisan a föld alá.
- Nem lehetett felvenni az Index pontokat kliensként ha a host szemszögéből nézve az túl messze volt.
- Operátor módba be-ki lépéskor néhány képesség ( pl. Fireball, Vauban 1/3/4 ) dupla energiát fogyasztott.
- Atlas Path of Statues Augment Mod által megkövesedett ellenségek nem dobtak szikladarabokat.
- Az Arcane Arachne sebzés növelése nem állt vissza ha a földre lőttünk.
- Fixed all Teralyst variants not attacking players in Dargyns.
- Shotgun Riven-ek feloldásához Dargyn-okat kellett ölni íjjal.
- Vauban Bounce trap-je vízszintesen repítette el az ellenségeket, nem függőlegesen.
- A Scourge rosszul elforgatva jelent meg ha egy felületen volt látható.
- Mirage Prime retkesnek nézett ki a sötétben az Eclipse képesség hatására.
- Nem lehetett látni a háziállatok szőrmintáját ha először léptünk be az Appearance képernyőre.
- Klienseknek nem nőtt a melee combo számlálója Ash klónjai által a Bladestorm képesség alatt.
- Navigációs hiba miatt időnként az ellenségek elakadtak.
- A játékos lámpája túl halovány volt.
- A Liset-ben túlságosan világos volt a köd.
- Egy script hiba, ami bányászás közben történt.
- Egy script hiba, ami Atlas Tectonics képességének használata után történt.
- Egy script hiba, ami Mirage Prime Hall of Mirrors képességének használata után történt.
- Egy script hiba, ami Ash Bladestorm képességének használata után történt..
- Egy script hiba, ami Equinox Transference képességének használata közben történt.
- Egy script hiba, ami akkor jelentkezett, ha akkor töröltük az összes üzenetünket, mikor épp jött egy új.
- A Kuva Siphon-nak időnként nem volt árnyéka.
- A Riven feloldási animáció el volt csúszva.
- Néhány esetben üres nevek voltak láthatóak, ha új játékba csatlakoztunk.
- Akaratlan változtatások a gyilok és fejlövés hangjain.
- A Liset ‘fly in’ hangjainak javításai, ahogy itt jelentve volt:
https://forums.warframe.com/topic/915481-liset-audio-bug/ - Egy rossz megvilágítás a Vor’s Prize átvezető jeleneteinél.
- A leírások kilógtak a képernyő határain túlra.
Update 22.12.0 - Shrine of the Eidolon
VEZESS DARGYN-T
Harcolj az égen, köss el üresen álló Dargyn-okat a Plains-en. Ha közben rajtakapnak, akkor versenyt futhatsz a pilótával a Dargyn használati jogáért. Használd ezt a járművet az új Eidolon-ok megkereséséhez.
A GANTULYST ÉS A HYDROLYST
Gantulyst
Egyik karja egy hatalmas szikla és igen erős Sentient energiasugarakat bocsájt ki magából. Az Ostroniak még egy szentélyt is építettek neki, hogy elnyerjék bizalmát.
Hydrolyst
Az Ostroniak úgy hiszik, hogy a közelgő természeti katasztrófa biztos jele. A regék szerint egy erős aroma jelzi közeledtét.
CSAPATKERESŐ TERALYST BOUNTY-HOZMostantól külön bounty van az Eidolon vadászathoz.
Érdemes megemlíteni, hogy amíg a squad vissza nem tér Cetus-ra, addig folyamatosan lehet vadászni az Eidolon-okat. Ha egy éjszaka sikerül mind a 3-at levadászni, akkor újra megjelenik a Teralyst. Egy session alatt ( amennyiben az egész nap ciklusokat bent tölti a squad ) bármennyiszer le lehet zúzni az Eidolon-okat.
RIVEN TRANSZMUTÁCIÓ
Ha érdemes vagy rá, a Hydrolist elfogásakor garantáltan kapsz egy Riven Transzmutátort. Ennek felhasználásával 4 régi rivenből egy újat lehet készíteni, amennyiben 4 egyforma fegyvertípust ( Pisztoly, shotgun, stb. ) használsz, az új riven is ahhoz a fegyvertípushoz készül el.
Újdonságok:
- Új menete lett a háziállatok inkubációjának. Mostantól nem tudnak meghalni! Az alap inkubátor is úgy működik már, mint a Nutrio inkubátor auto-sztázissal, és azok akiknek már Nutrio inkubátora van, komoly árengedményt kapnak a jövőbeni DNS stabilizátorok árából ( 75.000 kredit helyett 5.000 )!
- Hok boltja új kategóriákat kapott Zaw-okhoz és Arcane-ekhez. A craft képernyőn pedig már meg lehet tekinteni a Gildes statokat és a kinézetet.
- Ezentúl 10 Loadout Slot-ot lehet vásárolni! A korábbi limit 5 volt.
- A market új alkategóriát kapott Archwing néven.
- Beraktunk egy érzékelőt, ami a Plains-re teleportálja a kapunál ragadt lassú csapattársakat. Ez azért kellett, hogy a lemaradt társakat kiteleportálja a kapu fogságából.
- Mostantól a saját testre szabott operátorunkat látjuk a diorámákban vásárláskor.
- Betettünk egy kapcsolót a Gildes és a nem Gildes fegyverek közti váltáshoz.
- Az operátor Arcane-ek már a Codex Arcane szekciójában jelennek meg.
Újdonságok hangzás terén:
- Állítottunk a fegyverek hangerején. ( A halkakat felhangosítottuk, a hangosakat lehalkítottuk )
- Új hangsávot kaptak a régi fegyverek, hogy még ütősebben szóljanak.
- Hozzáadtunk és javítottunk a külső fegyverhangokon.
- Minden fegyver egyedi 'lőszer kifogyóban' hangeffektet kapott.
- A Kohm újratöltése új hangokat kapott.
- A glaive szerű másodlagos fegyverek hangjai feljavítva, felújítva.
Warframe változtatások:
ÁLTALÁNOS:
- Amikor a képességek által létrehozott lények (Atlas Rumbler-ei, Nekros árnyékai, stb.) a Nullifier-el érintkeznek, nem tűnnek el azonnal, hanem folyamatosan csökken a HP-juk.
- Töltést jelző kör hozzáadva Ember Fireball, Zephyr Tail Wind, és Hydroid Barrage és Tentacle Swarm képességéhez.
ASH
Bladestorm
- Aktiváláskor Ash klónjai végzik a gyilkolást, és Ash szabadon mozoghat. Ha akar becsatlakozhat, a megjelölt ellenfélre teleportálással.
- A Bladestorm megjelöléseinek energiaigénye lecsökkentve. 12 energia / jelölés ha látható, 6 energia / jelölés ha nem látható.
A három 'lopakodó' frame egyikeként Ash offenzívabb lehetőségeket biztosít Ivara-nál és Loki-nál. A gyakorlatban, a Bladestorm eddig nem tudta ezt teljesíteni annak ellenére sem, hogy a képesség eléggé halálos volt, hiszen Ash bele volt zárva az animációk jeleneteibe.
A fenti változtatásokkal Ash folytathatja dolgát a Bladestorm aktiválása után, mivel a klónjai végzik a gyilkolászást. Ezen felül, mintegy extra ficsőrként, ha Ash igénybe akarja venni az animáció által nyújtott sebezhetetlenséget (vagy ha úgy gondolja, hogy zsírul néz ki), a Teleport használatával becsatlakozhat az öldöklésbe ő is.
ATLAS
Rubble (új játékmechanika)
- A megkövesedett ellenségek megölésével érhető el. Atlas összegyűjtheti a kődarabokat hogy feltöltse HP-ját, vagy ha az tele van akkor az armor-ját növelheti meg átmenetileg. A Rubble egyedi módon "kopik" le. Minél több kődarabot vesz fel Atlas, annál később múlik el a képesség.
Landslide
- Ha megkövesedett ellenségeket pusztít el, extra kődarabokat generál. Megnöveltük a hatósugarát is, max rankon 1.5m-ről 2m-re.
Petrify
- Használható a Tectonics falain a sebzésük és sebességük növelésére. A Rumbler-ekre célozva pedig visszatölti a max HP-juk bizonyos százalékát.
- Mostantól nem ki-be kapcsolható, és azonnal kővé változtatja az ellenségeket függetlenül azok szintjétől! https://gfycat.com/gifs/detail/bonybrokenappaloosa .
- Az Ore Gaze Augment mostantól 25% -os hatékonyságú max rankon.
- A megkövesedett ellenségek minden forrásból megnövelt sebzést szenvednek el.
Rumblers
- Aktiváláskor Atlas körül egy zónát hoz létre amibe belépve az ellenségek kővé válnak.
- A Rumbler-ek a képesség leteltekor kődarabokat hoznak létre attól függően, hogy mennyi HP-juk maradt.
2015 végi megjelenésével, Atlas lett a Warframe combos pofozógépe. Míg első képessége a Landslide igen erős, a többi képessége igen gyengusz volt más warframe-ekhez képest. Ez meglátszott Atlas használati statisztikájában is, ahol is gyakorlatilag ő volt a legkevesebbet használt Prime variáns nélküli frame.
Hasonlóan a korábbi átdolgozásokhoz a célunk az, hogy összhangot teremtsünk Atlas képességei közt. A Petrify így egy igen sokoldalúan használható képesség lett, ami nem gátolja meg más képességek alkalmazását sőt, buffolhatjuk vele a falakat, gyógyíthatjuk vele a Rumbler-eket. A Rubble mechanika pedig növeli Atlas túlélési esélyét, miközben jutalmazza a játékost amiért kihasználja Atlas képességeinek összhangját. Az ellenségeket azonnal kővé változtatő hatás a Rumblers kasztolásakor pedig segít megvédeni Atlas-t az animáció során.
BANSHEE
Resonating Quake (Augment)
- Amellett hogy nem ki-be kapcsolható és szabadon lehet mozogni használata után, a Resonating Quake csak akkor sebzi az ellenségeket mikor elért hozzájuk a lökéshullám.
Banshee képességei egyszerre offenzívek és defenzívek, lehet velük boost-olni, CC-zni, AoE-zni. Azonban a legtöbb esetben egyetlen egy képességére szűkült le használata, a Sound Quake-re, ezen belül is augment-jére a Resonating Quake-re. Mivel a hanghullámok a falakon is áthatolnak, így képes volt megakadályozni az ellenségeket a célpont megközelítésében, miközben a használónak semmi dolga nem volt, csak várni. A saját pub tapasztalataink alapján a Resonating Quake-et találjuk a "legnemszórakoztatóbb" képességnek - “Akarnám én élvezni ezt a hordagyilkolászást, de hol a picsbe van a horda?”
Ahelyett, hogy a Resonating Quake augment egy kevésbé hatékony verzióját csináltuk volna meg, az mostantól egy álló helyzetben aktiválható képesség lett, ami nem gátolja meg a játékost a mozgásban. Ezentúl a hatékony használathoz sűrűbben kell alkalmazni, némi extra gondolkodás kiséretében.
CHROMA
Spectral Scream
- A mozgásra és ugrásra vonatkozó korlátozások eltörölve. Mostantól szabadon lehet mozogni aktiválása után!
- Ezentúl más képességeket is lehet használni, miközben be van kapcsolva.
- A sebzését már a Vex Armor Fury bónusza is módosítja!
https://gfycat.com/NegligibleDenseGermanpinscher
Vex Armor
- Kijavítva egy régóta húzódó hiba a számok kalkulációjában. A buffok ezentúl az upgrade-ek előtt lesznek alkalmazva, ezáltal a képesség egy szinten lesz a többi sebzést buffoló képességgel. Az Overshield mostantól beleszámolva a Vex Armor-ba. Chroma Vex Armor-ja továbbra is a játék egyik legjobb sebzést buffoló képessége marad - ráadásul most már aura! Így Chroma-n kívül a csapattársak is részesülnek áldásából.
- A Vex Armor a lejárta előtt újra aktiválható, így megmaradnak az összegyűjtött buffok.
EMBER
Fireball
- Nyomva tartva feltölthető extra sebzésért. Becsapódáskor, a Fireball napalmhoz hasonló lángokat hagy maga mögött, ami sebzi az ellenségeket.
Fire Blast
- Mostantól plusz tűz sebzést ad azoknak akik keresztüllőnek rajta ( csak társaknak ).
World On Fire
- 5 másodperccel aktiválás után, egy százalék kezd el nőni a képesség ikonján. Ahogy ez 10 másodperc alatt eléri 0%-ról a 100%-ot, a képesség sebzése és energiaigénye is megduplázodik, miközben hatótávja a felére csökken.
Ember az eredeti caster frame, alacsony HP-val és nagy sebzéssel. Az ultija, a World on Fire területi sebzés szempontból megközelíthetetlen - míg a legtöbb frame bizonyos küldetéstípusokra specializálódott, addig Ember specialitása "minden 30-as szint alatt". Egyszerűen végig bulletjump-olva a pályát World on Fire mellett minden ellenséget "megszüntet", így eléggé egyértelmű választás volt minden pályára. Mint egy mozgó Resonating Quake, kisajátítva az összes ölést, a csapattársak még csak nem is látták meg az ellenfeleket. Ezek a változtatások megnövelik a képesség erejét a magasabb szinteken, miközben orvosolják az óriási hatótávból adódó problémákat.
A World on Fire hasonlóan fog működni mint eddig, csak a hatása változik idővel. A folyamatosan növekvő energiaigény arra ösztönzi a játékost, hogy szükség esetén kapcsolja ki, a korábbi "bekapcsolom oszt jóvan" hozzáállás helyett. Azok a játékosok, akik megtehetik hogy max szinten járassák a képességet lehet, hogy be kell ugorjanak a harc közepébe, de a megnövelt sebzés segít majd a magas szintű ellenségek ellen. A World on Fire még mindig képes kipucolni termeket és folyosókat, de ezentúl tudatosan kell bánni vele!
GARA
Mass Vitrify
- A fal HP-ja azoknak az ellenségeknek a HP-ja és pajzsa szerint skálázódik akiken átmegy aktiváláskor. A célpontonkénti minimum értéket befolyásolja a Strength és Armor érték, így a gyengébb ellenségek is hozzájárulnak valamivel a fal HP-jához.
- A Mass Vitrify által összegyűjtött HP megjelenítve a képernyőn.
A legújabb warframe-ünk, Gara egy igen sokoldalú karakter, minden szituációra van valami a tarsolyában. A jelenlegi változások után a Mass Vitrify még mindig remekül használható a Star Chart legtöbb részén, de már nem a legjobb választás magas szinteken.
Bár nem könnyű ezt a gif-en keresztül érzékeltetni, de a fal sokkal erősebb lett, mert sok ellenségen ment keresztül aktiválásakor.
https://gfycat.com/BrownReasonableAracari
A képesség jobb skálázodása érdekében a fal HP-ja az ellenségeken áthatolva nő, tehát a nagyobb HP-val és pajzzsal rendelkező ellenfelek több HP-t adnak a falnak. Így érdemesebb közel engedni őket a védett ponthoz, erősítve ezzel a nagyobb kockázat = nagyobb jutalom elvét.
HYDROID
Undertow/Tidal Surge
- Az ellenségek mostantól valóban a képesség fogságában maradnak.
MIRAGE
- Mirage Eclipse-ének Duration-je buffolva, hogy megegyezzen a Hall of Mirrors-ével max rankon
( így könnyebb menedzselni ).
MAG
- Energiaszint megnövelve ( 125 Mag-nak, 175 Mag Prime-nak ).
Polarize
- A Polarize által létrehozott szilánkokra hatással van a power strength, szintúgy a sebzésre is.
- A Polarize Augment-je átdolgozva - így szól: "Weapons hit by Polarize are jammed for 4 seconds. Robotic enemies hit by Polarize are disabled for 4 seconds."
( A képesség által érintett fegyverek 4 másodpercig hatástalanítva. Az érintett robot ellenségek 4 másodpercig kikapcsolva. )
Crush
- Minden egyes szintje egy pajzsfeltöltést indít el Mag felől. Az aktuális sebzés és az ellenségek száma alapján visszatölt egy bizonyos mennyiségű pajzsot a közeli csapattársaknak.
- Crush animációk kicsit felgyorsítva.
Mag rengeteg változáson esett át a Warframe története során - a legnagyobb 2016-ban azzal a céllal, hogy megerősítse a törékeny CC frame mivoltát, miközben jobban használhatóvá váljon minden frakció ellen. Annak ellenére, hogy értő kezekben rendkívül jól teljesít, a változások nem azt a hatást érték el, amit szerettünk volna. Ezen felül, mivel egy kezdő frame, azt szeretnénk hogy úgy tekintsenek rá, mint jó választásra.
A szilánkok sebzésének megnövelése nagyobb gyilkoló potenciált ad Mag-nak. Az extra pajzs visszatöltéssel pedig passzívan segíthetjük csapattársainkat, miközben kipucoljuk a termeket!
RHINO
- Az Iron Shrapnel Augment által létrehozott lökéshullámok mennyisége lecsökkentve, elkerülendő az ellenségek űrbéli pályára állítását.
VOLT
Discharge
- A sebzéskorlát megszüntetve. Az alap sebzés megnövelve 750-ről 1200-ra. A sebzés és bénítás mértéke lefelezve a távolabbi ellenségeken ( Mod-ok által befolyásolható ).
A 2016 elején történt Volt átdolgozás óta nagyon sokan kérték a sebzéskorlát megszüntetését tőlünk. A belső tesztelés során kiderült, hogy ez a verzió kicsit túl sok - több, mint 20 másodpercre megbénítani az ellenségeket falakon keresztül és spawn szobákban komolyan belezavart a játékmenetbe. Azonban tudjuk, hogy miért olyan fontos kérés ez, és beleadtunk mindent, hogy jól sikerüljön.
A villámok a középpontban a legerősebbek. A sebzéskorlát megszüntetése mellett, a Discharge ezentúl kevésbé hatékony közép és nagy hatótávon, kevesebbet sebez és rövidebb ideig bénít távoli célpontokat. A sebzéscsökkenést kompenzálja az alap sebzés megnövelése, és a rövidebb bénítás legalább nem borítja fel a játékmenetet.
ZEPHYR
Tail Wind
- Összekombinálva a Dive Bomb-bal egy képességgé. A földön állva feltölthető módon aktiválható, így Zephyr-t kilövi az égbe, ahol lebegni kezd. A levegőben aktiválva a Tail Wind arra repít amerre nézünk, lefelé nézve viszont egy Dive Bomb-ot süt el.
- A Tail Wind ezentúl fele annyi energiát igényel ha levegőben használjuk, és nem használ energiát ha lebegés közben aktiváljuk.
- A Tail Wind többet sebez.
- A Dive Bomb augment mostantól Tail Wind augment - így szól: “Each enemy hit increases Tail Wind damage by 25%. Damage resets upon landing.”
( Minden egyes ellenség találat 25%-kal növeli a Tail Wind sebzését. A sebzés landolás után visszaáll. )
- A Dive Bomb már kis szögben is használható, amennyiben nagyjából lefelé nézünk.
Turbulence
- A Turbulence új, egyedi animációt és hangokat kapott!
Air Burst
- Új képesség a Dive Bomb helyett. Ez egy lövedék, ami találatkor egy AoE sebzést okoz és fellöki az ellenségeket. A tornádókba belelőve megnöveli azok méretét.
*Az Air Burst a jövőben még változhat a visszajelzések alapján.
Tornado
- Ezentúl ott jelennek meg amerre Zephyr néz és irányíthatóak. A legközelebbi tornádó követi a célkeresztet, azaz mozgatható. A tornádók sebzésének típusa a legtöbbet elnyelt sebzés típusától függ, nem az utolsónak elnyelt sebzésétől. A tornádók már hatékonyabban fogva tartják az ellenségeket, és meglövésükkel több sebzést okoznak a csapdába esetteken. A Tornado lejárat előtt újraaktiválható, hasonlóan Hydroid Tentacle Swarm-jához.
- A Tornado alap sebzéstípusa Magnetic-ről Physical-ra változtatva.
- Tisztázzuk: a célzás ( alapból jobb egérgomb ) nyomva tartása elengedhetetlen a tornádók irányításához.
Zephyr, az egek harcosa, minimális változásokat látott csak kora 2014-es megjelenése óta. Négy évvel később a képességei elég öregecskék már - A Parkour 2.0 javított minden warframe mozgásán, ezáltal szinte feleslegessé téve az alacsonyabb gravitációját és Tail Wind képességét. A Turbulence egész használható volt, de minden más hagyott kívánnivalót maga után.
Hogy Zephyr újra szárnyalhasson, a Tail Wind és Dive Bomb képességeit egybegyúrtuk, és attól függően aktiválódnak, hogy Zephyr merre néz. Így kaphatott egy új képességet, az Air Burst-öt, ami új lehetőséget biztosít neki, hogy az égből halált zúdíthasson az ellenségre. Ehhez még nincs gif-ünk. Ezzel és a Tornado-t ért változássokal szeretnénk Zephyr légi fölényét újra előtérbe hozni.
Úgy hisszük, hogy ezek a változtatások még színesebbé és élvezetesebbé teszik a széles warframe kínálatunk használatát. A jövőben is várjuk a visszajelzéseiteket, ezért maradjatok konstruktívak és tisztelettudóak javaslataitokkal.
Fegyverek változásai:
Erre külön oldal lesz létrehozva, mert a lista baromi hosszú.
Arcane-ek változásai:
Javítottunk a következő Arcane-ek alap statjain. Csak szorozzátok be néggyel a max rankhoz:
Arcane Consequence: Fejlövésenként a Bullet Jump javul az Aim Glide / Wall Latch helyett.
Arcane Deflection: Alapérték: 20%
Arcane Healing: Alapérték: 20%
Arcane Ice: Alapérték: 20%
Arcane Warmth: Alapérték: 20%
Arcane Nullifier: Alapérték: 20%
Arcane Momentum: Mostantól Reload Speed-re hat, alap chance: 10%
Arcane Acceleration: Alap hatás: 15%, alap chance 5%
Arcane Agility: Alapérték: 10%, alap chance: 3%
Arcane Awakening: Sebzés 15%-ról 25%-ra nőtt és a chance is emelkedett.
Arcane Fury: Alapérték: 30%, alap chance: 10%
Arcane Guardian: Az Armor mostantól hozzáadódik nem szorzódik, alapérték: 150.
Arcane Phantasm: Alap hatás 5%-ról 10%-ra nőtt, az alap chance 4%-ról 8%-ra.
Arcane Precision: Alapérték: 30%, alap chance: 20%
Arcane Rage: Alap hatás: 30%
Arcane Strike: Alapérték: 10%
Arcane Ultimatum: Az Armor mostantól hozzáadódik nem szorzódik, alapérték: 150, az alap Duration 5 másodperc
Arcane Velocity: Alapérték: 20%, alap chance: 15%
Arcane Resistance: Mostantól a Toxin sebzésre vonatkozik, alapérték: 20%
Az Index változásai:
Co-op játék és az Index, nem mindig sikeres. Gyakran a csapattársaidon múlik mennyi időt töltesz el ott. Mostantól egyénileg lehet elhagyni az Index-et! Amikor a játékosok elérik a fogadási értéket és éppen nyerésre állnak, a játék leáll és előjön a defense-ből ismert képernyő. Itt a játékosok eldönthetik hogy maradnak vagy kiszállnak.
Amennyiben a játékosok folytatják, megkapják a nyereményüket, a fogadási érték visszaáll és folytathatják a játékot további nyereményekért. Ha kiszállnak, az addig összegyűjtött összes jutalmat megkapják és a játéknak vége. A belépési költség csak egyszer kerül felszámításra, függetlenül attól hányszor kapták már meg a nyereményt. Ha lejár az idő és a játékosok vesztésre állnak, minden addig összegyűjtött jutalom elvész.
- A szükséges pontok szintenként a következőek: 50/75/100.
- A szükséges Index pontok száma 25/50/100 -ról 50/100/200 -ra változik
- Az ellenfelek szintje fele olyan gyorsan nő mint korábban.
- A belépési költség 45k/60k/75k -ról 30k/40k/50k -ra, a nyeremények pedig 120k/195k/275k -ról 105k/175k/250k -ra változtak. Az elérhető profit szintenkénti mennyisége nem változott: 75k/135k/200k.
- A jutalom már nem a tiszta profitot mutatja, hanem a teljes összeget és a befektetett összeget külön.
Teralyst változások:
- A Teralyst-ok alapszintje 50-re nőtt.
- A Synovia gyenge pontok alap Armor-ja és HP-ja egy picivel kevesebb.
- A képességeik sebzése lecsökkentve, hogy kiegyensúlyozza a megnövelt szintjüket.
Somachord változások:
- A hangerőcsúszka mostantól vízszintes.
- Loop kapcsoló hozzáadva:
- None: A jelenleg játszott szám után ne indítson el többet
- Loop: Ahogy korábban is volt
- Loop 1: A jelenlegi szám újraindítása amint vége
- A Shuffle állapotának megfordítása, világos mikor be van kapcsolva, sötét ha nincs.
( fordítás folyamatban... )
Változtatások
- A Resource Drop Chance Booster mostantól hatással van a bányászásra és horgászásra, megduplázva a ritka drágaköveket és halak számát a vízben! ( Korábban csak a normál Resource Booster ért valamit a Plains-en )
- A Prime Vault Bounty Relic-ek Stage 1 helyett Stage 2-ben találhatóak és Stage-enként egyre nagyobb az esély a megszerzésükre. Stage 5-ön a legnagyobb az esély Vaulted Relic-et kapni. Itt az volt a cél, hogy ne lépjenek le az emberek az első Stage után ha nem kaptak relic-et.
- A Resource Theft Incursion és a Bounty stage ( az Armored Vault) már csak 2 percig tart ( korábban ez 3 perc volt ).
- Megnöveltük az engedélyezett Lure-ok számát 6-ról 8-ra. Azok a Lure-ok, amik nem lettek meghackelve mikor a tábor felszabadul, felrobbannak. Így nem foglalja el a rendelkezésre álló helyet a többi elől.
- A Ghoul-ok által dobott relic-ek kicserélve Prime Vault Relic-ekre ( Lith G2 & Neo E1 kicserélve Lith T1 & Neo S7-re ).
- A Focus passzív ezentúl azonnal aktiválódnak a küldetés elkezdésekor, nem kell operátor módba menni.
- Az operátorok már kapcsolatba tudnak lépni a háziállatokkal az Orbiter-en!
- A Gear cuccok használata és az Archwing lehívása előtti késleltetés lecsökkentve.
- A Zaw-ok és Operator Amp-ek statisztikát kaptak a profilban.
- A fegyverek az Arsenal-ban és a market-en Mastery Rank elérhetőség szerint rendezve.
- Ha dodge roll közben lenyomjuk és nyomva tartjuk a tűz gombot automata fegyvereknél, a roll végén lőni fog a fegyver. Most már úgy működik, mintha a roll előtt nyomtuk volna le a tűz gombot.
- Ha megszakítjuk egy automata fegyver tüzelését melee támadással, ezentúl nem kell újra lenyomni a tűz gombot, a melee végén folytatja a fegyver a tüzelést.
- Frissítve a Dojo Research kész ikon.
- Állítottunk a Dojo Tenno Lab üvegén a bloom problémák miatt mikor egyéni Dojo színeket használunk.
- A Warframe-ek a Tenno Lab-ban mostantól forognak, nem fixen állnak - olyan csicsás!
- Javítottunk a viharfelhők viselkedésén a Plains-en, hogy ne essen már eső mikor felhőtlen az égbolt.
- Csökkentettük Chroma fejmozgását mikor sprintelés közben fordul.
- A Forma/Forma csomagok árai az Arsenal Upgrade képernyőn ezentúl a csökkentett árat mutatják ha éppen akció van rajtuk.
- A Relay Chat átkerült a squad fül jobb oldalára.
- Az Eidolon Vomvalyst Lure-ok egyedi térhálót kaptak!
- Frissítettük a Mastered ikonokat az Inventory-ban, ezentúl a kékes verzió jelenik meg az egyszerű fehér helyett.
- A Mastered ikonok már a Blueprint-eken is megjelennek az Inventory-ban amennyiben az adott dolgot már kimaxoltuk.
- Frissítettük a Grineer Settlement ikonját a World State Window-ban ( a régi csak egy távoli kép volt a Phobos-ról ).
- Lejebb vittük és lecsökkentettük a kisméretű liftek jelölésének hatótávját a Grineer Asteroid pályákon.
- Slot vagy Orokin Catalyst Upgrade képernyőn történő vásárlásakor az automatikus applikálásra kerül. Így kevesebb megerősítésen kell átrágnia magát az embereknek.
- Harrow-nak ezentúl nem kell a Penance-t aktiválni hogy lássa az energia színeket.
Javítások
- Fixed enemies not spawning if a Host Migration occurred.
- Fixed Clients not being able to see/pick up the dropped Brilliant Eidolon Shard when a Host Migration occurred and no one had picked it up yet.
- More fixes towards the gates to the Plains not opening.
- Fixed the Operator Granmu Prism dealing more damage if you were a Client. Now Client and Host deal the same damage.
- Fixed Clients in the transitioning tunnel preventing players from leaving Cetus again when doing subsequent Bounties.
- Fixed the Assassination Commander spawning under the Cetus door if the Host is not within the Bounty objective circle, causing him to be unreachable and failing the Bounty.
- Fixed being stuck in the Cetus walking state and only jogging when attempting to sprint when a Client player transitions from Cetus to the Plains. The player will go to the proper Jog/Run state if they are killed and respawn.
- Fixed a number of Melee Stances with hold combos "missing" their charge attacks when unranked; these Stances now have charge attacks until the Stance is ranked up at which point the charge attacks are replaced by the hold combos.
- Fixed a crash that could occur when hacking an Eidolon Vomvalyst Lure.
- Fixed an issue when buying Loadout Slots could break placement of the UI.
- Fixed not being able to draw your bow while sprinting (you could always charge your bow while sprinting, but pinky-friendly sprint changes have made this more obvious).
- Fixed the Constella Syandana's jagged collision on some Warframes.
- Fixed the Javlok alt fire not cancelling reload when you had no more ammo in the clip.
- Fixed two objective markers showing up on the Defense cryopod on Earth.
- Fixed the Thousand-Year Fish Statuette not rendering properly in your Orbiter.
- Fixed incorrect weapons appearing on a player if they login on an account with empty Slots after being logged in on an account with weapons equipped.
- Fixed missing rain VFX when loading into Cetus from Navigation, or when aborting a mission from the Plains.
- Fixed Corinth reloading only one shell when spamming the alt-fire button without having enough ammo to fire or having Auto Swap On Empty disabled.
- Fixed Mirage Noble idle set playing