Swazdo-lah!
Érkezett egy újabb hotfix, nézzük mit tartalmaz:
A fejlesztőcsapat tud arról a Glast Gambit quest, Index-es küldetéseiben tapasztalható hibáról, mikor nem megfelelő összeget kap a játékos a küldetés végén, így akkor is pénzt bukik, ha éppen nyert.
Zephyr változtatásai és javításai:
- Az Air Burst energiaigénye a felére csökkent, ha levegőben használjuk.
- Az Air Burst lövedék sebessége megnövelve.
- A tornádók gyorsabban követik a célkeresztet, így gyorsabban mozgathatóak.
- A Turbulence loop hangja megszüntetve és lejjebb vettük a lebegés hangerejét.
- Kijavítva a hiba, mikor egy Volatile Runner ( vagy halálakor felrobbanó ellenség ) bennragadt Zephyr tornádójában, ha meglőttük a tornádót.
- Fixálva, hogy az Air Burst nem növelte meg a tornádó méretét kliens oldalon.
Atlas változtatás:
- Atlas Rubble-jének lekopási sebessége lefelezve.
Változtatások:
- A Zhuge Critical Chance-e immáron az eredeti, tervezett 20%.
- Lejjebb vettünk az Operator Amp használatakor megjelenő vizuális effektekből.
- Igazítottunk a Relic nyitási / Riven feloldási képernyőn, így rendezettebb lett.
- A Somachord hangerőbeállításai már minden session-re vonatkoznak.
- A következő fegyverek hangjait frissítettük: Tigris / Tigris Prime / Sancti Tigris / Boltor / Boltor Prime / Latron / Latron Wraith / Latron Prime / Snipetron Vandal / Rubico
Kijavítva:
- Dolgozunk a Dargyn-nal repülés közbeni crash-eken.
- Az Assassination Bounty szintek nem léptek tovább ha túl gyorsan nyírtuk ki a Commander-eket.
- A Squad UI nem működött tovább ha valaki kilépett a squad-ból mikor az Orbiter-en voltunk.
- A Squad UI egy fura "Waiting for Players / Clear Voting" állapotban maradt ( a "Waiting For Players / Cancel Mission" helyett ) ha nem sikerült csatlakozni egy public session-höz.
- A Teralyst képes volt elrugdosni a felvehető tárgyakat, potenciálisan a föld alá.
- Nem lehetett felvenni az Index pontokat kliensként ha a host szemszögéből nézve az túl messze volt.
- Operátor módba be-ki lépéskor néhány képesség ( pl. Fireball, Vauban 1/3/4 ) dupla energiát fogyasztott.
- Atlas Path of Statues Augment Mod által megkövesedett ellenségek nem dobtak szikladarabokat.
- Az Arcane Arachne sebzés növelése nem állt vissza ha a földre lőttünk.
- Fixed all Teralyst variants not attacking players in Dargyns.
- Shotgun Riven-ek feloldásához Dargyn-okat kellett ölni íjjal.
- Vauban Bounce trap-je vízszintesen repítette el az ellenségeket, nem függőlegesen.
- A Scourge rosszul elforgatva jelent meg ha egy felületen volt látható.
- Mirage Prime retkesnek nézett ki a sötétben az Eclipse képesség hatására.
- Nem lehetett látni a háziállatok szőrmintáját ha először léptünk be az Appearance képernyőre.
- Klienseknek nem nőtt a melee combo számlálója Ash klónjai által a Bladestorm képesség alatt.
- Navigációs hiba miatt időnként az ellenségek elakadtak.
- A játékos lámpája túl halovány volt.
- A Liset-ben túlságosan világos volt a köd.
- Egy script hiba, ami bányászás közben történt.
- Egy script hiba, ami Atlas Tectonics képességének használata után történt.
- Egy script hiba, ami Mirage Prime Hall of Mirrors képességének használata után történt.
- Egy script hiba, ami Ash Bladestorm képességének használata után történt..
- Egy script hiba, ami Equinox Transference képességének használata közben történt.
- Egy script hiba, ami akkor jelentkezett, ha akkor töröltük az összes üzenetünket, mikor épp jött egy új.
- A Kuva Siphon-nak időnként nem volt árnyéka.
- A Riven feloldási animáció el volt csúszva.
- Néhány esetben üres nevek voltak láthatóak, ha új játékba csatlakoztunk.
- Akaratlan változtatások a gyilok és fejlövés hangjain.
- A Liset ‘fly in’ hangjainak javításai, ahogy itt jelentve volt:
https://forums.warframe.com/topic/915481-liset-audio-bug/ - Egy rossz megvilágítás a Vor’s Prize átvezető jeleneteinél.
- A leírások kilógtak a képernyő határain túlra.